Як повідомляється, Apple готується купити стартап зі штучного інтелекту для анонімізації приватних даних на зображеннях
Ви знаєте, що Google та Apple розмивають обличчя, номерні знаки та іншу потенційно особисту інформацію на своїх картах? Це важливий крок для захисту конфіденційності користувачів, який високо цінується. У сучасну епоху штучного інтелекту не дивно, що може існувати краще та елегантніше рішення. Завітайте до німецького стартапу Brighter AI. Його технологія глибокої природної анонімізації 2.0 обіцяє досягти анонімності обличчя та даних за допомогою ШІ-модифікації зображень, а не розмиття. Це призводить до більш природного вигляду кінцевих зображень і робить розмиття більш схожим на "печерний" підхід до вирішення проблеми.
Згідно з галузевими джерелами, Apple планує придбати Brighter AI і використовувати її технологію у своїх продуктах. VR/AR-гарнітура Vision Pro може стати першою, яка отримає вигоду від цієї технології. На перший погляд, це досить дивне рішення, але, очевидно, Apple стурбована тим, що Vision Pro викликає певні побоювання щодо конфіденційності, а саме: Apple вважає, що за допомогою Vision Pro легше непомітно знімати відео та зображення. Набагато більше, ніж за допомогою смартфона.
Хоча, можливо, сьогодні немає нічого непомітного в носінні VR/AR-гарнітури, в цій гіпотезі може бути частка правди. Подумайте про це: коли такі технології стануть більш унормованими, повсякденне носіння в громадських місцях може стати нормальним і буденним явищем. І навіть сьогодні, коли це точно не так, самої новизни побачити когось із гарнітурою на обличчі, швидше за все, буде більш ніж достатньо, щоб відволікти вас від ледь помітного візуального індикатора на передній панелі пристрою, який загоряється, коли він записує відео.
Так чи інакше, така технологія анонімізації ШІ звучить досить круто і багато в чому корисна не лише для Vision Pro. Принаймні, Apple могла б використовувати її, щоб "розмити" зображення своїх карт і зробити їх набагато приємнішими для перегляду.