Xiaomi отримала дозвіл регулятора на виробництво електромобілів
Компанія Xiaomi, відома насамперед завдяки новому витонченому телефону вашого кузена або смарт-телевізору, яким не припиняє хвалитися ваш сусід, нарешті отримала дозвіл на початок масового виробництва свого першого електромобіля.
Xiaomi щойно отримала схвалення від Національної комісії з розвитку та реформ Китаю (NDRC). Для тих, хто потребує короткого нагадування, NDRC - це урядовий орган, який схвалює (або не схвалює) нові інвестиції в автомобільну галузь Китаю. Xiaomi потрапила до цієї елітної групи, ставши четвертою компанією з кінця 2017 року, яка отримала її схвалення.
На жаль, ще не час діставати шампанське з холодильника, це ще не повний квиток Xiaomi на трибуну електромобілів. Попереду остання перешкода: Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT). MIIT гарантує, що ці майбутні "дорожники" відповідатимуть технічним стандартам і стандартам безпеки. Пам'ятайте, справа не лише в тому, щоб гарно виглядати на дорозі, але й у тому, щоб не вибухнути вогненним клубком жалю.
Трохи зазирнувши в минуле, Xiaomi оголосила про свої плани зайнятися бізнесом електромобілів у 2021 році, пообіцявши для початку вражаючі початкові інвестиції в розмірі 1,30 мільярда євро. Протягом наступного десятиліття компанія витратить близько 9 мільярдів євро, щоб вивести електромобільний напрямок на належний рівень.
Генеральний директор Лей Цзюнь, здається, досить бадьоро ставиться до всього цього починання, натякаючи, що перший автомобіль від цього технологічного гіганта, який став автоентузіастом, з'явиться на дорогах до 2024 року. Як він буде виглядати? Ну, якщо вірити звітам, ми дивимося на седан, оснащений LiDAR, який змусить вас пошкодувати, що ви не заощадили більше в 2023 році. О, і в останньому звіті основними постачальниками акумуляторів названі CALB і CATL - що сталося з твердотільним акумулятором Xiaomi?
Xiaomi готується випустити колосальні 100 000 електромобілів лише наступного року. Новий блискучий завод компанії в Пекіні стверджує, що він може випускати 200 000 електромобілів щорічно, як тільки запрацює на повну потужність. Тож так, Xiaomi цілком серйозно ставиться до цього.
Стратегія Xiaomi у сфері електромобілів значною мірою спирається на програмне забезпечення, а не на апаратне забезпечення. Це відхилення від їхнього загального способу дій, але коли ви пірнаєте з головою в такий насичений і конкурентний ринок, як сектор електромобілів, можливо, найкраще грати на своїх сильних сторонах.
Компанія планує утримувати маржу своїх компонентів на дуже низькому рівні - близько 1%.
Джерело: https://www.arenaev.com/xiaomi_gets_approval_for_ev_manufacturing-news-2304.php