0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 грн. 

Консоль Nintendo, яка сподобається фанатам AV, незабаром з’явиться

Консоль Nintendo, яка сподобається фанатам AV, незабаром з’явиться

Nintendo не випускала консоль такого ж рівня потужності, як інші сучасні консолі, відколи Gamecube у 2001 році зуміла затьмарити PS2. Wii була далеко не такою потужною, як PS3, потужність Wii U була ближчою до PS3, коли PS4 вийшла, а Switch має частку потужності PS4 (тому, очевидно, на багато кілометрів від продуктивності PS5).


З точки зору аудіо, Nintendo також не випереджає гру. Хоча PS3 майже 15 років тому підтримувала справжнє об’ємне звучання, Nintendo не вдавалося до цього до Wii U у 2012 році. Сьогодні Switch є єдиною великою консоллю, яка покладається на Bluetooth для бездротового звуку – Sony і Microsoft перейшли на альтернативи вищої якості з меншою затримкою.


Вищесказане не кажучи вже про кишенькові комп’ютери, де PSP і PS Vita від Sony були значно потужнішими за обладнання DS або 3DS від Nintendo. Коротше кажучи, Nintendo більше 20 років створювала ігри за графічними й звуковими характеристиками.


Але я думаю, що це скоро зміниться. Ні, Nintendo не випускатиме нову консоль, яка перевершить Series X, і, ймовірно, вона навіть не зрівняється за потужністю з PS5, але я впевнений, що наступна консоль Nintendo підштовхне розвиток ігор компанії до сучасної епохи за допомогою апаратного забезпечення. здатний запускати ігри поточного покоління та виводити високоякісний звук.


Отже, сядьте зручніше, розслабтеся та прив’яжіться, поки я поясню, чому я вважаю, що нам не доведеться довго чекати на потужну консоль Nintendo, яка розігріє апетити одержимих AV людей у всьому світі.


Switch у світі після Steam Deck


Остання консоль Nintendo, Switch, була випущена ще в 2017 році. Консоль у багатьох відношеннях була технічним шедевром, коли вона вийшла. Ідея про те, що через кілька років після завершення життєвого циклу PS4 і Xbox One може з’явитися кишеньковий пристрій, потужність якого навіть наблизиться до цих консолей, була майже чорною магією.


Але багато чого змінилося з 2017 року, особливо в 2022 році, коли Valve запустила Steam Deck. Перший крок компанії у світі портативних ігрових консолей сам по собі є технічним шедевром, пропонуючи апаратне забезпечення, потужніше за PS4 і здатне запускати ігри поточного покоління, такі як Elden Ring і Call of Duty: Modern Warfare II.


Оснащена процесором AMD Zen 2 настільного класу, 16 ГБ оперативної пам’яті LPDDR5, графічним процесором RDNA 2 і навіть підтримкою твердотільного накопичувача NVMe у моделях на 256 ГБ і 512 ГБ, Steam Deck є потужною машиною, особливо якщо врахувати, що в першу чергу вона має працювати з відносно невибагливою роздільною здатністю 1280 x 800 вбудованого 7-дюймового екрана.


Порівняно з графічним процесором Switch на базі Maxwell (епохи GeForce 700) і простим чотирьохядерним процесором ARM (мобільні телефони та планшети), а також 4 ГБ оперативної пам’яті LPDDR4 і пам’яттю eMMC, Nintendo Switch лише на світлові роки відстає від Steam Deck. влади. Якщо Switch потужніший, ніж PS3 і Xbox 360, але менш потужний, ніж Xbox One і PS4, Steam Deck вдається перевершити навіть PS4 за потужністю та продуктивністю.


Для шанувальників преміум-набору легким і часто єдиним вибором тут є Steam Deck. У вас є набагато більше можливостей і набагато більше контролю над зовнішнім виглядом ваших ігор, тоді як Switch застряг із відносно простою графікою та продуктивністю, часто блокуючи ігри до 30 кадрів в секунду та уникаючи сучасних наворотів, таких як згладжування та Оклюзія. Звичайно, ви не будете грати в ігри з налаштуваннями Ultra на 4K за допомогою Steam Deck, але ви можете наблизитися до цього на Steam Deck, ніж на Switch.


Я вважаю, що саме існування Steam Deck є хорошим передвістям для консолі Nintendo наступного покоління, у яку закохаються жадібні до продуктивності шанувальники.


Наступна консоль Nintendo


Ми поки що не маємо жодних офіційних подробиць про нову консоль від Nintendo, але припущення можна приблизно розділити на два табори: очікування, що це буде портативний пристрій «Switch 2», і очікування, що це буде насправді бути традиційною консоллю нового покоління, яка більше відповідає PS5 і Xbox Series X.


Якщо Nintendo обирає більш традиційну домашню консоль, це фантастична новина для жадібних до продуктивності геймерів. У наш час немає жодних причин, чому Nintendo не могла б отримати відносно дешеве обладнання, здатне виводити в 4K і пропонувати графічну точність, яка, принаймні, у загальній лізі Series X і PS5.


PS5 і Series X були випущені ще в 2020 році, і апаратне забезпечення в кожній з них було заблоковано принаймні за рік до запуску. Нова консоль Nintendo матиме перевагу вибору з новішого апаратного забезпечення з кращою продуктивністю, тож навіть якщо Nintendo орієнтується на більш агресивну ціну, як бренд зазвичай робить з апаратним забезпеченням, компанія, ймовірно, може зібрати чимало потужності з точки зору апаратного забезпечення, навіть якщо він не перевершує PS5 або Series X.


Що стане цікавим, якщо Nintendo вибере Switch 2 як наступну консоль компанії. Steam Deck було запущено минулого, 2022 року, а це означає, що його потужні внутрішні функції були заблоковані за рік чи два до того, як консоль потрапила на полиці магазинів. Залежно від того, коли ми можемо очікувати нову консоль Nintendo, докладніше про це нижче, Nintendo може працювати з навіть більш потужним обладнанням, ніж у Steam Deck.


Більше того, Nintendo може зробити більше з меншим обсягом апаратного забезпечення, ніж Steam Deck. Ігри не створені для Steam Deck, вони в основному розроблені для ПК з Windows, але запускаються Deck за допомогою рівня перекладу Proton від Valve. Хоча весь цей процес безумовно працює і може працювати досить добре, він не замінить ігор, розроблених спеціально для апаратного забезпечення, тому комутатор із апаратним забезпеченням Steam Deck теоретично міг би дати ще більш вражаючі результати.


Коли мова заходить про можливий Switch 2, більш ніж імовірно, що там буде колосальне збільшення потужності порівняно з тим, що ми бачили з Switch, відкривши Switch 2, щоб мати можливість запускати поточне покоління ігор для PS5 та Series X без надто багато компромісів щодо точності графіки чи частоти кадрів.


Справді, Hi-Fi на консолі Nintendo?


Це більш можливо, ніж ви думаєте.


По-перше, PS5 і Series X не підтримують аудіо Bluetooth через обмеження технології. Аудіо Bluetooth створює затримку, і воно не може передавати без втрат, тому гарнітури на PS5 та Series X покладаються на бездротове аудіо на основі Wi-Fi, яке не має тих же обмежень щодо якості звуку та затримки.


Але Nintendo Switch покладається на аудіо Bluetooth, природно, через його статус портативного пристрою, а не просто домашньої консолі. Однак парадигма Bluetooth змінюється, і вона змінюється швидко, що може бути важливою новиною для наступника Switch. З точки зору кодеків Bluetooth, найпопулярнішими новинками є aptX Lossless і aptX Low Latency.


Як і слід було очікувати, aptX Lossless забезпечує передачу аудіо через Bluetooth без втрат і може підтримувати потокове аудіо з частотою до 24 біт/96 кГц, тоді як aptX Low Latency забезпечує передачу Bluetooth із затримкою до 40 мілісекунд. Ці сучасні кодеки Bluetooth можуть серйозно покращити Hi-Fi можливості Switch 2.


Більше того, це можливості просторового аудіо. Series X покладається на Dolby Atmos, тоді як PS5 має власне спеціальне рішення 3D Audio. Оскільки на горизонті з’являється нова консоль Nintendo, немає жодних причин, чому Nintendo не могла б розглянути питання про додавання просторової підтримки, особливо враховуючи, що компанія, як правило, відстає лише на одне покоління з точки зору продуктивності звуку.


Wii не підтримував об’ємний звук, хоча PS3 того покоління підтримував, тоді як Wii U вдалося запровадити повний об’ємний звук, який також підтримує Switch. Зважаючи на те, що просторове аудіо стало мейнстрімом у світі ігрових консолей лише з поколінням консолей PS5/Series X, Nintendo буде на правильному шляху, якщо включить власне рішення для просторового аудіо у свою наступну консоль.


З консоллю Nintendo наступного покоління, яка може підтримувати традиційний об’ємний звук, просторове аудіо, Bluetooth без втрат і Bluetooth з низькою затримкою, це зробить Nintendo серйозним конкурентом, коли справа доходить до ігор Hi-Fi, і вся ця технологія стає лише дешевшою і з кожним днем стає все більш популярним.


Це більш можливо, ніж ви думаєте.


По-перше, PS5 і Series X не підтримують аудіо Bluetooth через обмеження технології. Аудіо Bluetooth створює затримку, і воно не може передавати без втрати, тому гарнітури на PS5 та Series X містяться на бездротовому аудіо на основі Wi-Fi, яке не має тих же обмежень щодо якості звуку та затримки.


Але Nintendo Switch міститься на аудіо Bluetooth, природно, через його статус портативного пристрою, а не просто домашньої консолі. Однак парадигма Bluetooth змінюється, і вона змінюється швидко, що може бути важливою новиною для наступника Switch. З точки зору кодеків Bluetooth, найпопулярнішими новинками є aptX Lossless і aptX Low Latency.


Як і слід було очікувати, aptX Lossless забезпечує передачу аудіо через Bluetooth без втрат і може підтримувати потокове аудіо з частотою до 24 біт/96 кГц, тоді як aptX Low Latency забезпечує передачу Bluetooth із затримкою до 40 мілісекунд. Ці сучасні кодеки Bluetooth можуть серйозно підвищити Hi-Fi можливості Switch 2.


Більш того, це можливості просторового аудіо. Series X покладається на Dolby Atmos, тоді як PS5 має власне спеціальне рішення 3D Audio. Оскільки на горизонті з’являється нова консоль Nintendo, жодних причин немає, чому Nintendo не могла вирішувати питання про додавання просторової підтримки, особливо враховуючи, що компанія, як правило, відстає лише на одне покоління з точки зору продуктивності звуку.


Wii не підтримує об’ємний звук, хоча PS3 цього покоління підтримує, тоді як Wii U зможе запровадити повний об’ємний звук, який також підтримує Switch. Зважаючи на те, що просторове аудіо стало мейнстрімом у світових ігрових консолях лише з поколінням консолей PS5/Series X, Nintendo буде на правильному шляху, якщо включити власне рішення для просторового аудіо в свою наступну консоль.


З консоллю Nintendo наступного покоління, яка може підтримувати традиційний об'ємний звук, просторове аудіо, Bluetooth без втрати і Bluetooth з низькою затримкою, це зробить Nintendo серйозним конкурентом, коли справа доходить до ігор Hi-Fi, і вся ця технологія стає менш дешевою і з кожним днем стає все більш популярним.


Отже, коли з’явиться нова консоль Nintendo?


Звичайно, наступне є припущеннями. Але давайте будемо міркувати, чи не так?


Між Xbox 360 і Xbox One був 8-річний розрив, а між Xbox One і Xbox Series X – 7 років. Між PS3 і PS4 був 7-річний розрив, а також 7- річна різниця між PS4 і PS5. Для Nintendo Wii U вийшла через 6 років після Wii, а Switch — через 5 років після Wii U.


Наразі минуло 5 років з моменту запуску Switch. Загалом консолі виходять приблизно через 7 років одна за одною в сучасну епоху, тоді як Nintendo має тенденцію мати коротші цикли, враховуючи, що її апаратне забезпечення слабше, ніж конкуренти. Однак комутатор надзвичайно успішний навіть для Nintendo, тому є сенс, що ми побачимо довший життєвий цикл із ним.


Тим не менш, ми точно наближаємося до кінця циклу Switch. У 2017 році, коли Switch був запущений, він був значно менш потужним, ніж PS4 і Xbox One. Незважаючи на це, ігри для PS4 та Xbox One все-таки з’явилися на Switch, принісши певні жертви та трохи технічного чарівництва – такі ігри, як Doom, the Witcher 3 і Diablo 3, щоб назвати декілька.


Проте з моменту запуску Switch у нас є PS4 Pro і Xbox One X, а також PS5 і Series X і S. Сьогодні набагато менш можливо перенести гру поточного покоління на Switch, навіть з тим самим технічне чарівництво та численні компроміси. Простіше кажучи, таку гру, як Cyberpunk, просто неможливо запустити на Switch на будь-якому прийнятному рівні продуктивності чи точності графіки.


Однак ми знаємо, що Nintendo не планує випускати нове обладнання протягом поточного фінансового року, який закінчується в березні 2023 року. І ми знаємо, що у нас, імовірно, буде від кількох місяців до року реклами та маркетингу та розробки нової консолі, перш ніж ми фактично отримаємо цю нову консоль.


Оскільки у 2023 році виповнюється 6 років з моменту випуску Switch, дуже серйозні очікування для нової консолі від Nintendo – це 2024 рік, анонс буде десь у 2023 році. 2024 рік може здатися трохи далеким, але ми швидко наближаємося до нового року, і це цілком Можливо, протягом наступних 6 місяців ми отримаємо оголошення про нове апаратне забезпечення від Nintendo.


Що б Nintendo не зробила далі, майже гарантовано значно підвищить пропоновану точність у порівнянні з Switch, ввівши ігри Nintendo міцно в сучасність і давши шанувальникам високоякісної AV-програми вагому причину придбати комплект Nintendo вперше після Gamecube. випуск ще в 2001 році.


Джерело: https://www.whathifi.com/features/a-nintendo-console-that-av-fans-will-love-is-coming-soon-mark-my-words