0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 грн. 

Apple може переглянути свою стратегію доповненої реальності після виходу Orion від Meta

Apple може переглянути свою стратегію доповненої реальності після виходу Orion від Meta

Схоже, що Apple з цікавістю спостерігала за запуском нових окулярів доповненої і віртуальної реальності Meta і почала переглядати свою стратегію «просторових обчислень», повідомляє Марк Гурман (Mark Gurman) з Bloomberg. І сумніви в стінах штаб-квартири в Купертіно викликали не дешеві Quest 3S, і не стільки окуляри Ray-Ban Meta, скільки прототип Orion.


VR відрізає вас від світу і замінює його повністю віртуальним світом. Деякі окуляри, такі як Quest 3 і 3S, використовують камери з можливістю пропускання кольору, щоб створити більш схожий на доповнену реальність досвід - поєднання віртуальних і реальних речей. Vision Pro від Apple робить те саме, але також має зовнішній дисплей, який відображає віртуальну версію вашого обличчя, так що люди навколо відчувають, що можуть дивитися вам у вічі.


Але в Orion від Meta використовуються голографічні дисплеї, які є прозорими. Це означає, що ви бачите реальний світ, і реальний світ бачить вас, а не підробляє його за допомогою дисплеїв і камер.


Оріон також представив новий метод управління - електроміографію або ЕМГ, який виявляє навіть найдрібніші рухи м'язів, щоб відчути жести, які користувач виконує своїми пальцями. Це набагато досконаліший, тактильніший і універсальніший метод, ніж сучасні технології відстеження рухів рук.


Мета також розробила і створила «Бездротову обчислювальну шайбу». Замість того, щоб упакувати всю обчислювальну потужність в окуляри (як це зробила Apple), вони перенесли її на шайбу. І немає ніяких дротів, на відміну від акумуляторної батареї Vision Pro.


Що ж робитиме Apple? Керівництво розглядає кілька можливих шляхів.


Apple може просто продовжувати робити те, що робила раніше - працювати над дешевшим Vision Pro. Однак Quest 3S коштує менше десятої частини вартості Vision Pro ($300 проти $3500) і чудово справляється з іграми та потоковою передачею відео, тому дешевший Vision з дисплеями нижчої якості може бути важко продати. Якщо компанія обере цей шлях, їй доведеться відновити роботу над Apple Vision Pro 2.


Крім того, Apple може спробувати взяти витрати під контроль, використовуючи iPhone як обчислювальний модуль для гарнітури Vision. Це зробить гарнітуру легшою і дешевшою, а також зробить iPhone обов'язковим компонентом (окуляри і гарнітура Meta є автономними).


Натомість Apple може випустити щось схоже на Ray-Ban Meta. Це розумні окуляри з нульовим рівнем доповненої реальності - вони мають камери для фото та відео, а також для того, щоб дати можливість штучному інтелекту Meta бачити. Apple Intelligence може перетворити такі окуляри на версію AirPods зі штучним інтелектом. Ця ідея може поширитися і на власне AirPods, додавши камери стеження та ШІ в майбутню версію AirPods Pro.


Шлях «святого Грааля» для Apple - це створення автономних окулярів доповненої реальності з усім необхідним (батареєю, процесором, системою відстеження руху рук та очей тощо). Як повідомляється, це мрія генерального директора Тіма Кука, але це монументальний виклик для розробки.

Тож, що робитиме Apple? Це ще належить вирішити, вона може обрати один або декілька з цих шляхів. Однак Гурман вважає, що Meta має перевагу над Apple у технологіях доповненої реальності, навіть у тому, що вона поки що тримає в таємниці.

Справедливості заради варто зазначити, що Orion спочатку планувався як споживчий продукт, але знизити вартість до прийнятного для споживача рівня виявилося непросто, тому Meta вирішила запустити його як прототип, щоб допомогти власним і стороннім розробникам створювати нові можливості доповненої реальності.